Tuesday, August 20, 2013

Legoland Water Park - Opens October 2013

Pagi tadi baca paper
jumpa advertisement ni.
 
 
paling teruja yang kat bawah ni

 
LEGOLAND WATER PARK
uishhhhh anak-anak aku memang pantang nampak air. Tak kiralah air minum ker air mandi ke air mata ker (haa yg air mata tu aku lak yang pantang)
nak-nak yang ada taman tema LEGOLAND tu.
 
time LEGOLAND dok advertise kat tv tahun sudah memang hehari anak aku Tanya bila nak pergi lagi LEGOLAND.
sampai aku naik takut bila tengok iklan lego kat tv....takut anak aku Tanya lagi dan lagi dan lagi dan lagi sampai tido.
 
*0*
 
macam last time rugi sikit la bawak ke LEGOLAND since si anak-anak aku tak boleh main certain-certain mainan.
aku pulak kena control perangai...takkan aku over dari anak walaupun naluri macam nak mainnnn jer kan. Kena kawal perasaan depan tok laki.
 
kali ni tak tau la rasanya nak bawak mak bapak aku join sekali if suami aku busy.
better plan from today. Target biasalah time cuti sekolah kan.
 
eheheh adios!
 
 

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno