Monday, June 17, 2013

Kenapa Manusia nie Suka Sangat Melaga-lagakan eh?

Assalam,

Just back from attending a course somewhere in koklumpo (KL eheh)

hmm mood adalah sangat terumbang ambing since saya ada 2 minggu sahaja lagi before cuti semester bermula. Dua minggu terakhir ni saya persis ghimau (harimau yer anak-anak). Ada jer yang tak kena. So, untuk pagi ni saya nak relax-relax sikit tak mau garang-garang dah. Saya garang ker?. Lalu saya menyediakan hidangan breakfast berupa rendang ayam and roti-rotian buat office mate tersayang saya.

Tajuk - rendang ayam tak pedas ini kali lah.
 

Rasa berdosa pulak nak show off gambar rendang ayam ni di pagi hari, tapi apakan daya saya hanya manusia yang mempunyai hati yang suka buat korang tak senang duduk, berpeluh-peluh sesambil lap air liur yang meleleh. Ehehe.

Tapi apakan daya, langit tidak selalunya cerah terbacalah wassap yang tak diundang di awal pagi. Terima kasihlah kepada rakan yang baik sangaaaaaat ajak bergossip or more over FIRE STONE. Mood ghimau acik kembali daa.....rendangpun nampak macam macam kek caramel - yang mana acik elakkan sangat sebab still mood pertandingan kurus badan before raya.

Nantilah acik cerita- bila mood dah cool sikit.


lalalallaa..



Me Naughty.. Me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno