Wednesday, June 6, 2012

Tayang menu potluck di kelas malam semalam.....

Malam semalam, bebudak kelas aku kat UiTM Puncak Perdana ada bikin potluck daaa....
memasing kena bawak makanan.....ada yang bagi duit jer....sebab masing-masing sibuk....
mana yang tak datang tu..alahai ruginyaaa.....datang makan jer pun.....
anyway, ini antara menu-menu yang dipamerkan ssebelum menjadi santapan aku, lecturers dan kengkawan.
eheheh..aku suker kasi korang lapor tahap niyang rapik! muahahahahah

mari mengilai sama-sama.....
'
'
'
'

ayam goreng rempah...kot..best..Wan Zarina punya mak buat
sedap auntie...sedap sangat.....

kurma kambing....aku memang tenung yang ni lelama.....
best sangat..nak nak bahagian lemak.

dalca.....

daging black-pepper
seyes best...
mama wan memang pandai masak.

kari roti jala...

cream puff best dari wan zarina

satay haslina..
order....

nisa buat kuih lapis..
tak sempat try...

popiah tempahan..

dragon fruits dan mango...

yogurt dari Mus

nasi beriani dari mak wan zarina

buah lagi..

apam polkadot filling asam...
dari Mala...

ada lagi..cuma tak sempat snap gambar jer..
kesimpulannya memang best...hilang diet aku...eheheheheh

'
'
'
'
sempat tapau muffin Prof...cedap!
nanti tunjuk entry hadiah lak.

Published with Blogger-droid v2.0.4

3 comments:

Aida Jelita said...

sedapnya kambing

Nad @ MamaZN said...

rajinnye mak wan tu masak2
ke tempah dari die je?
emm, tak perasan plak apa yg kak nett bawak =p

Aleyn said...

Paling selera tgk kurma kambing tu....my all time feveret dish...uuhhmmpp


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno