Friday, June 22, 2012

Gila Royan Pilih Kerongsang Kat Korea

eheheheheh........lastweek aku berada di KOREA.....
ke sana untuk mencari menantu korea skirt pendek nampak buntot seksi untuk anak-anak aku...*1st son and si starbuck latte* eheheheheh....
tapi as seorang perempuan yang berjiwa sensitip...aku tersasar jua dari niat sebenar aku untuk mencari menantu korea dan kekasih gelap terang khas buat diri aku yang sedang mengurus ni.
apa kan tidak niat utama untuk mencari menantu telah terpesong ke arah mencari kerongsang...
isk isk isk.....ku simpan gambo-gambo anak-anak aku yang dua orang tu dalam handbag...cover dalam-dalam sikit......dan aku keluarkan beberapa won duit kertas korea betul-betul tepi wallet bonia aku ni.....senang sikit nak capai kalo terbekenan ngan benda ntah apa-apa kat kedai ahjussi ahjumma tu....

tempat yang membuat aku melaburkan saham won aku ialah di Namdaemun...
nampak cam kilang bebiasa jer..cam kedai jahit batu permata pun ada haaa....
aku ni bukanlah penggemar kerongsang...isk! tak pernah terfikirlah nak bendi benda-benda pin ni..
taaaaaapiiiiiiii......*baca 5 harqat eh*
sebaik aku melakngkahkan kaki dengan kasut Lewre flat yang baru dirasmi dalam sehari.....
tetiba sistem darah merah aku terhenti selama 0.01 saat....
yang menyebabkan aku terkaku kukat disitu jua.
wah!!!!! bergitu blink blink dan bergemerlapan kilang kerongsang tu...
aku panggil kilang sebab beso....

haaaa ini baru sikit aku pilih.....
belum panas tangan lagi.....sebab dok kira-kira duit
sapa kata kerongsang korea murah......????
maybe sebab harga won tinggi nilainya berbanding RM....
eee..mahai oooooo......tu yang sapa pesan guna air liur..aku terpaksa telan guna air liur jer..
meaning????! wat dono....

batu-batu dia cantikkan?
original batu swarovski..tau........

ni ahjumaa yang kerjanya tepek-tepek batu p[ermata tu sambil garu kepala...
ada kutu kot?.....

haaa..camno aku tak terlepas niat asal nak cari jodoh anak-anak aku kalo tak benda-benda blink blink kat atas mengganggu kehidupan otak pemikiran aku...?
isk isk isk...
ini yang tokey kedai pandai cakap melayu tu kasi kat aku..
kasi beserta mintak duit laaa....bukan kasi free...
haa ni lagi...tokey ni asyik aku kerongsang binatang jer,,,
isk!.......tergezut aku bila dia kasi kerongsang ular...
sib baik aku tak tikam mati tokey kedai tu...
aku kan berjiwa sensitip!

haaa rantai cincin, cekak yang comel-comel pun berlambak jual..
tapi boleh aku tak beli! isk...vodo tul....
apa-apapun...sonok ooooooooo gie market ni....
kejap kilang kejap kedai kejap market?
ko ni mana satu net?!!!

tapi aku tak beli banyak....
pergi ngan kaum adam ni...kena cepaaaaaat jer.....
isk isk isk....

Published with Blogger-droid v2.0.4

13 comments:

mama_umar_maryam said...

len mcm ngerlipnye nett, aduhh

mummy_ayu said...

kalu aku pun penin nak pilih...confius sbb silau...apa pun..aku suka yg belikan untuk aku tu..cun..ma acih!

Chekgu Azrine said...

cantik2.. bilala nak dapat gi..huhu

JungRara said...

Baru tgk gambar je, tp saya da rasa ohsemmmmmmm giler!

Aida Jelita said...

cantik gilerrrr keronsang tu pergi tak ajak

nUR_rOsALiNdA said...

Eeeiiiiiiiiii...Rambang mata iolls~

ibh_sue said...

Tu dia...tengok pun dah suka. Kalo pi mmg terguda juga. :)

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

wooow, bestnyer!!!
kalo gi sini sure tanak berganjak nih!

amanda musa said...

sis, minta izin pinjam gambar. kawan2 nk buat rujukan untuk order brooch.boleh?

notti netti said...

boleh kamu diijinkan.

shapry zamhari said...

As salam..sy nak tanya..pasar ni namanya apa n di kawasan mana...please..tq

shapry zamhari said...

Test

shapry zamhari said...

Tempat ni di mana??please


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno