Monday, December 13, 2010

Tetiba Jer Terasa Mengada-ngada Nak Sarung Kimono Pada badan gebus nie....

Hmm..nak kata mimpi Mamat jepun....tak jugak..semalam mimpi bersih suci murni jer....
Tapi, tetiba pula pagi-pagi buta tadi jari yang mula nak tembam nie terklik pada Kimono
maka keluarlah berbagai spesis blog Kimono termasuk blog lucah awek jepun berkimono...tang mana kimononya pun aku tak tau...bolaaattt jer bugelnya haaa....opps! (bukan saya lihat...orang lain lihat).....pentipu!

baiklah.....lupakan aksi separa sedar saya..
berbalik kepada kimono.....
saya suka pakai kimono, rasa macam gadis sunti yang masih dara lagi jalan sambil terkepit-kepit seperti menyorok buku geografi di celah kangkang (mengapa mesti geografi?....)

Mungkin juga warna dan motif bunga ataupun backpack dibelakangnya yang bisa bikin saya teruja?...
Last time I did remember when I ask my friend yang belajar di sana tolong belikan kimono
Ya....harganya sangatlah mahal....during that time my friend ask for RM 600....giler ko.....aku nak beli kain bukan tukang buat kimono tu....so....at the end...lupakan jer lah......(sebenarnya saya jadi pelakon tak bertauliah pementasan drama yang memerlukan saya memakai kimono)

Punya eksited sampai sanggup suruh kawan beli dengan air liur yang akhirnya tak menjadi dek kerana terlalu mahal bagi seorang dara yang masih belum bekerja ketika itu.

tapi niat suatu ketika dahulu kembali lagi pabila saya melihat blog ini..


Oh! saya mengambil gambar ini tanpa kebenaran..gomenasai!!!!!
Saya sangat teruja........ada pelbagai lagi kimono yang cantik-cantik...harga di atas adalah RM399, tengah offer.....wah...lagi teruja........aqdakah harapan saya untuk membeli kimono dan sekaligus memperaganya ketika Raya Cina tahun depan menjadi kenyataan?.......wah!!! then disapu tepung gomek di muka persi seorang gesha kelas atasan.......dan menari sambil mengenyit mata pada hero pujaan dan akhirnya berakhir dengan trajedi....sama ada beranak luar nikah mahupun mati kena bunuh dengan gesha lain. Wah! kisah!

Sekali lagi saya membuat angkara....aisheteruuuuuuuu!!!!
Ini juga menarik bukan?.........

Sangat berkarismakan gadis ini?...kan? kan?...Warna rambut sudah serupa....body dan pakaian sahaja agak samar2 sikit.

Anda mempunyai minat seperti saya?..mengidam memakai Kimono?...eheeheheh

Me Naughty..me Netty

4 comments:

Sidratul Muntaha said...

nett
kimono mmg mahal giler
ko tyr arr google yukata
ni hak murah sikit.
cam baju kurung pakai ari2..
klu kimono tu,setahu aku la mahal sebab dia guna kain satin.
alal,mcm kta buat baju mahal - mahal nak pergi kenduri n jln2.

firahadifa said...

saya! saya! saya! ~~~

notti netti said...

sidratul - ha'ah ada net tgk harga yukata..rm 100 lebih jer.....eheheehekain satin tu yg mahal tu kan?

fida- ko pakai jer jubah! ehehehehe kang ko pakai kimono..aku jeles..!

Suziey Ahmad said...

aku dh pakai so xde ngidam2 dh..ngengada je tau!


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno