Tuesday, December 14, 2010

Susah-susah sangat biar aku jer buat pregnancy test tu..........

wah ayat!!!
pregnant lagi ke ko lampir????

Haa..tadi keluar ke Pasar Pudu....sambil servey barang-barang birthday party My kiddo tu.
Tapi motif sebenar nak gie cari pregnancy test.....(bagi mereka yang tidak tahu...pregnancy test adalah benda di mana anda perlu mengeluarkan specimen dalam bentuk cecair dari bawah ehem anda. Jika tertimbul jer line banyak2 2 atau 3 line..maka seseorang itu akan gumbira tak terhinggga ataupun boleh membuat seseorang itu terjun bangunan sebab belum kawin dah terkantoi).

Ohhh...tapi jangan salah sangka, Bukan saya yang mahu membuat ujian praktikal ini.......tetapi saya hanya membeli khas untuk teman seopis saya yang susah beno nak suruh dia test try kencing lalu mendapat result seperti yang diharapkan.

Saya membeli benda alah tersebut dengan perasaan girang gumbira di farmasi tadi sambil tersenyum melihat juruwang. Juruwang berbangsa cina tersebut tersenyum melihat saya dan menyoal "Baru pertama kali ya"...saya tidak mengerti dengan ayat beliau (biasalah..slow)....lalu saya mengiyakan aje.....dah keluar dari farmasi tersebut baru saya dapat tangkat ayat cina itu tadi...eheheheheheh...

Sambil membeli Mc D prosperity....dan menghantarkan kepada Ayu, (sambil Ayu mengambil gambar saya...dah ghupa paparazzi dah ayu nie...kena bawak berubat nie).......saya tidak sabar-sabar untuk menghadiahkan pregnancy test tersebut kepada orang berkenaan. Bukan suami saya ya?....opis mate saya....

Tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..
apakan daya......si teman niekeberatan jua untuk mengtest product yang saya beli...
eee..nak marah....puas sudah saya mengexplain....kencing sahaja.....saap suruh dia kencing depan saya lagi...sambil member sorang lagi bersorak seperti pom-pom girl....tapi dia keberatan jua....mahu buat di rumah katanya....huh!

Ahhh susah-susah, biar saya sahaja yang kencing.....tapi dah tentu takde apa-apa result.....isklabedish tul...
takpee, kita cuba tektik lain pulak....

psst- teringat time 1st nak sahkan ngandung dulu, paksa adik lelaki beli pregnancy test (sebab saya malu) then tak baca arahan betul2.....siap letak urine test atas laintai tandas dan saya aim dari atas......siap berkata dalam hati...make sure air masuk tepat ke target point...maka, tidak membazir air terjun tersebut..isk..malu sungguh bila dikenangkan......dan saya masih menyimpan benda alah tersebut baik-baik.....ehehe.

-Blur-


Me Naughty..me Netty

2 comments:

Sidratul Muntaha said...

entry sengal..
terbahak - bahak aku gelakkkkkk

mummy_ayu said...

sapa wei...?


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno