Monday, December 6, 2010

Di kampung habiskan masa tengok CD cetak rompak berkualiti 5 star movie...tajuk movie - The Expendables' and Ong bak 3

Ya...saya sangat tak semenggah..menonton movie dari cd cetak rompak..bukanlah amalan turun temurun saya...tetapi jika dah terpasang depan mata..apakah daya nafsu mata saya untuk menonton movie tersebut...siap boleh sambung ke movie seterusnya ehehehehehhe.....salahkan penjual cd cetak rompak ini yang memperdaya adik saya membelinya dengan harga yang orangtakmasukgajilagi mampu beli.

Soooo..movie pertama yang saya nonton is..


THE EXPENDABLES


Sylvester Stallone

Jason Statham

Jet Li

Dolph Lundgren

Eric Roberts

Randy Couture

Steve Austin

David Zayas

Giselle ItiƩ

at 1st saya fikir movie perang2 alaa komando...hmm macam biasa jer..
but bila tengok jer..haishhh pelakon2 dia semua terkenal.....yang hero-hero semuanyaa...
memang best.....jalan cerita best!...lawan best! tak censored.....! takde XXX..but takat potong, letup badan....die-die..kill-kill tu memang ada....seyes! best!!....antara pelakon dia...tuuuu..kat atas tu...

Bruce Willis pun ada....memang best movie ni...Di Malaysia, movie nie di tayangkan sekejap sangat..atas sebab-sebab tertentu la tu.........lebih-lebih lagi lakonan si Jason Stathom nie....(hero the transporter)...kalau tak baling pisau pada kepala, badan, kaki orang..memang tak sah!!! Biasaaa tu!!!

Then after habis movie nie....tengok pulak Ong Bak 3

best jugak movie nie...senantiasa dinanti-nantikan...
kenapalah negara asia luar boleh buat movie cantik2 pemandangan dia and berkualiti??????

I luv yang part 1 punya..part 3 pun oke gak..main potong-potong kefala.....di samping muka penjahat yang tak gosok gigi (gigi hitam) dan bersolek ala-ala gothic....tak semenggah sungguh....!!!
Tapi Ong Bak 3 nie..more on magis-magis.....kira ada asap2 kaler itam meresap dalam badan laa.....(asap hitam tu korang tau lah kan?..maknanya jahat)...apsal ek? asal hitam jahat..putih..baik..isk isk isk...
Tapi ngeri gak.....time hero nak pulihkan badan dia yang patah tulang tu...guna batu pun boleh....korang kalau patah jari ker....korang luruskan jer guna batu...bunyi macam ranting patah tu...maknanya dah oke lah tu...kira dah sihat boleh main batu seremban.....ehehehehehe

tapi best...hero and penjahat sama-sama tak terusus.....cuma penjahat bila dah berjaya jadi raja jer..nampak semenggah sikit....cuma fesyen Gothic tetap ada... (isk ! aku nie komen filem or komen fesyen???)
oh! dan biasalah.....si hero kalau tak berbaju tak sah.....kalau berbaju tak nampak lah ketul2 kat body yer dak?....takder le mak orang sepisis aku nie nak nonton dan senyum sorang-sorang...heheh dan yang pasti awek ronggeng dalam nie..mesti berbaju kembang.....best jer aku tengok adik aku tengok...bini panggil pun dia buat derk..isk isk isk..takper..itu maknnya adik aku normal.
Sian......






Ha...dialah tu...dialah....tak silap lagi...nielah muka penjahat yang ala2 gothic tu......nampak macam okee jer..tapi bila dia bukak jer mulut..Ya Allaahhhhh..berapa kurun ntah tak basuh..hitam berdentum!!!!! (bak kata mak aku) isk isk isk......











































































Nie apsalak lari paragraph nie.....penjahat marah kah?.......okee....ini jer yang I tengok kelmarin.....nanti I tengok lagi movie lain..and I bagi tau...bersungguh2 nak ajak kesayangan tengok movie nyangkung....tapi busyyyyyyy jer...hmmmmm........taknak beli cd cetak rompak...nak tengok kat wayang..boleh gelak kuat-kuat........







Adios!!!








2 comments:

mummy_ayu said...

wah..layan cd ko yer?
nak buat mcm ne..aku cuti..sama gak time ko cuti pun, aku line clear..
harap wed nie..ok, kita reunion yer..

notti netti said...

ayu- tu la pasal......:)


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno