Wednesday, October 29, 2014

Zumba Zebra, Another Jubah Dress By Me~Teaser~



Syukur alhamdulillah.....walaupun stuck dalam jammed di muzium negara tadi tapi still aku orang pertama buka pintu ofis. Heh!!!....huisshh bangga kau....nak heboh satu planet yang kau orang pertama buka pintu opis.
Tunggulah tahun depan bila anak-anak dah stay dengan aku.....maybe aku jadi orang kedua akhir sampai ofis....haru jer.

So hari ni aku tak nak merapu panjang
sebab ada mesyuarat dalam tandas kejap lagi 
semalam makan banyak cili oooooo...so pepaham udeh.

Dress jubah yang aku pakai tu adalah teaser......ada yang berminat ker?....aku test dulu kainnya. Kalau okey and dipersetujui CEO-CEO syarikat dan akak cleaner *Wah!!!* maka akan terialisasilah jubah dress zumba zebra ni. Target aku untuk menjual dress jubah dalam size badang (big size) dan size Sizuka (petite size). 
Adios!!!

Jubah - Zumba Zebra By Me
Tudung - Tengku Rinanda IG
Kasut - as usual tak nampak.

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno