Friday, October 24, 2014

What I Wore Today..........Dress Jubah by Me



Bagi peluang pada minah mata sepet ni berbicara sebentar okey.
Yes, currently I tengah berurusniaga dengan teman-teman untuk mengeluarkan rangkaian pakaian untuk dijual. Alohhhh biznes kecil-kecilan bak kata orang kampung. 

dan saya tahu biznes jual baju ni memang bersepah kalau nak dikatakan. Tapi hey berapa banyakpun yang jual dress jubah yang size badang macam I ni. I know ikut pada pengalaman memang frust bila order pakaian online size XL tapi bila pakai eh? ukuran kecil macam size M. So disebabkan alasan frust tersebut, I and my kengkawan kepercayaan pun cuba try test la nak hidupkan satu rangkaian pakaian design kami sendiri di bawah nama _______ *akan dimaklumkan setelah didaftar nanti*

Buat masa ni......I akan pakai dulu dress-dress yang I rasa sesuai untuk kawan-kawan berbidang besar macam I ni. Bagi uols teliti dan lihat kot sesuwei ke tidak dengan citarasa uols.

Ok dah! itu jerlah, nanti kalau dah siap semua dress-dress design kami....insyaallah akan I war-warkan kepada kalian semua. Oh! ini bukan buka kedai yer...just online boutique saahaja. So jangan ditanya alamat kedai.

Jubah chiffon by me
Model tak make up pun by me
Tudung by Tengkurinanda (IG)
Shoe??? tak nampak sebab jubah labuh.

tata

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno