Monday, April 22, 2013

Jamu Susuk Dara...Siapa Dah Pernah Try?

Eleh, aku tau...ada yang dah try tapi xmo cakap kat aku....xpe, xpe..xmawrah pun.
Cuma nak dapat pendapat sonsang dari kalian jer tentang produk ni. So far ada jugak kawan aku guna jamu susuk dara *1st time dengar tajuk brand ni cam scary jer* susuk? ghupa macam jarum peniti kah?...kes refer pada drama melayu lamo.
'
akupun tak terkecuali dari salah satu calon yang meng'order' jamu ni
cuma bukan rejeki aku jer...jamu ni out of stock..
kemain...tang adik aku tengah kemut gatai-gatai la jamu ni nak habis stock kan.
'
'
actuallynya pun aku baca sekali dua tiga empat seploh kali jer testimoni
and malas nak baca habis..
korang kalo jual apa jenis produk kat aku confirm! tanpa baca buku...aku sure beli
Refer pada chap1 bab 3 - Bujet Mencukupi Atau Tak?
 
saya ambil dari google ini gambar
 
kemain..1st time aku receive picture ni kat wassap
terkejut chicken-chicken kooooo...
mata aku tengok no 4 tu je....apa ke hal jari orang tu sapu konek orang...and apsal kemain beso konek tu?
and perkara ini telah aku bawa ke tengah *pada yang send gambar*
yer la apsal gambar lucah sangat...xde hadap ke hantar gambar tu pada wanita anjeli cam aku ni?
'
'
....soalan aku telah dijawab dengan sangat cerdik oleh si pengantar....
itu tangan la mengongggggggggg! kata sahabat ku kepada aku yang memang mengong...tu la hantar using wassap..mana nampak clear kan..
dah bukak kat web, dah enlarggeeeeee bru perasan..tangan orang rupanya.
...tak fikir la apsal susuk dara pakai kat batang pulakkan?....baik tukar jadi susuk teruna.
 
ada beberapa pattern la jugak jamu ni...aku dara ada, pengantin dara, kekal dara and masker vagina.
haa masker vagina la yang dok sapu kat tangan tadi kan?...
 
pinjam gambo orang jugak kat google
 
hati rasa nak try tapi takut bila baca cara nak guna tu kena kangkang *of coz la kan, kalo kepit camno nak masuk ubat tu kan? logik sikit neeettttt.
dah kangkang masuk pil tu and nanti ada keluar something kan? jangan keluar taik udah, loya aku nak masak guna jari tu.
bila fikir..haa selama ni sedap jer ko masukkan ubat demam celah bontot anak ko..haa sekarang cer rasa ubat tu masuk ehem ko pulak?....ada rasa apa eh?....cam ada rasa nak lempang x?..
member aku cakap yang pernah guna ubat ni masuk tu tak rasa apa..tapi nanti kena makan dengan ubat jugak...and nanti ada la keluar something kat faraj...huii yang keluar something tu la aku takmo tau tu...sapa pulak nak korek something tu dari faraj aku. Kang nak suruh laki aku korek kang, mau jadi bahan lawak patplohpat hari. Pastu kalo nak suruh si suami korek, harus la kena make up cantik2 dulu adik kiter tu....kena sisir rapi rambut tu....yang kerinting direbondingkan...takpun ikat tocang takpun botakkkan terus...baru ngam..
*aku paling malas kalo masuk topik ntah apa-apa ni...aku otomatik jadi ntah apa-apa jugak*
.......
tapi entahlah...aku ni jenis takut...yer la time produk tengah IN sekarang ni..memang fehmes la...tapi adakah produk ni akan terus fehmes tahun 2020 nanti?...atau time tu dah ada produk lain?.
kalo ikutkan bacaan penjual penjual jamu ni...jamu ni dah pakai lamaaaaaa sejak zaman jopun gatana dulu......humakaiiii patutlah jopun dok ghogol jer anak, mak, nenek zaman dolu-dolu..ni semua kes pempuan melayu zaman tu dah try test pakai jamu susuk dara la ni....Payah ni.
...
yang part best baca leh ketatkan faraj...yer ker?...mesti yang longgar-longgar tu dah apaki...amacam ketat tak?....ada macam biji manjakani tak ketat dia...ataupun macam penutup botol ketatnya?...
....
aku dah melalutkan?
padahal aku cuma nak tau..ok tak ke tak oke ke produk ni...
 
sekian...
kang lagi panjang aku melalut
almaklumlah..baru dapat bukak blog sendiri.
Me Naughty..me Netty

5 comments:

mama tisya said...

entry 18sx ko dh kuar..hahaha..aku tgk pn tau tgn wei..gmbr no 4..mengong gelak aku bc..sbr je la..tk pernh dgr lak jamu ni

notti netti said...

amy-hahah aku jer mengong ingat benda tuuuttt.tak ernah dengar eh..cer ko tya BFF ko..kot dia try senyap2.

nad said...

Hahahaah!
Ke'nottinetti'an entry akak dh kluar dh ni
Hehe
Saya tak penah try pun
Jenuh saya kepit kepit time baca entry ni =p

notti netti said...

eleh Nad..kepit kepit konon..ngaku jer lerr...ahahahahah

Mama Darwiish said...

cam nak try jer, tapi kene korek2 tu yang x tahan tu hahahadoi


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno