Tuesday, February 5, 2013

Apa? review cerita birthday party anak-anak saya?....tunggu jer la, saya malas amat ni.

 
Al Imran, saya and Arman, anak buah yang encem. Gayanya macam aku sedang mencekik anak buah aku sendiri kan?....meanwhile mana starbuck latte?????
 
alhamdulillah, majlis berjalan lancar
walaupun ada nebbes sana sini
....
but hey 3 tahun berturut-turut buat party...
normal la tu kalau ada cacat cela nebbes nebbas gitew kan?..
.....
so i show uols satu jer picture taken by my sis in law.
lebihan cerita nanti-nantilah.
perlu ada keazaman yang kuat untuk mengolah setiap cerita.
..
so...nanti-nanti jer la yer..muahahahahah
pada kawan blogger yang datang, tq...
kalo rajin, korang proceed dulu bercerita ok.

5 comments:

Nad MamaZN said...

Ok, saya proceed dulu ek
Org paling lambat sampai tp paling awal up stori, hahaha!
Kul 2 karang =)

notti netti said...

ahahahha ya sila proceed

fazilzura said...

oo yg aritu bz sgt tu adik ipor hang kew?

mummy_ayu said...

emm..serius..sgt jeles & sgt cedih ...
aku takdapat join.. :-(
tapi..nak goodies gak..leh tak? ada tak simpan tuk aku?

aku kat PD nie..jadi urusetia bengkel..ngedate jumaat nie ek?
leh gossip2....

notti netti said...

haah adik ipar le tu....cantik kan?....

ayu- ada..of coz...aku simpan awal2 ko punya.


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno