Thursday, June 11, 2009

Saya ngidammmmmmmmmm..........


wah......entri kali nie sure menggerunkan suami saya yang baru pulangs dari singapore ahaks. Welcome Home Dear!!!!!! (Gaya ala-ala pom-pom gurl yang pakai skirt pendek nampak sepender)
ABG! SAYA DAH START NGIDAM!! hahahaha sila jangan ignore nafsu barakah saya. But still saya punya mual and vomite totap ado (hehari tanpa gagal eheh) bagus...bagus.....Tapi kan kanda kicap (isteri mu menggelarkan kamu dengan panggilan inilah! since zaman sekolahkan ur nickname *kicap*) *_* saya ngidam pada benda2 or makanan2 yang taklah mahal atau susah nak cari. Setakat western food, daging rusa putih, daging tenuk kena langgar lari, merc sebijik, ori coach bags.....hmmm masih belum masuk dalam senarai ngidam saya lagi. U safe kanda heheh Sooooooooo....plzzzzz if kanda kicap can get this for me....tu...tu...yang kat bawah tu. Dapat satu bag pun jadilah :)

ais cream batang malaysia yang dikidnap dari blog Hanis Zalika-mintak maap yer tuan rumah.


Agak-agak leh dapat tak??? dulu zaman kecik-kecik time kena tinggalkan kat kampung Chemor, Perak. Mak abah saya tinggalkan saya kat kg ngan adik sebab diaorang nak honeymoon...cheh!) , time tu sure arwah opah bagi ais cream batang nih sorang satu kat saya and adik, kira taknak bagi kitaorang nangis laaa kena tinggal oleh mak pak yang kejam itew. Hmm dalam erti kata lain bagi rasuah kat kitaorang supaya senyap dari dok melalak sakan hmmm...rupanya amalan rasuah telah dipupuk sejak kami kecil rupanya. Ceh!

Tapikan, Bukannya saya tak tau nak buat menda alah nie, kecik punya hal lah! senang jer, but the thing is, saya nak yang kat kedai nye or kat umah orang yang ada jual menda ni. Selain kat kg dulu, kat berek polis tempat saya belajar ngaji and belajar mengorat anak pak imam, pun ada jugak makcik2 supplier yang jual ais cream nie. harga seposen satu kengkadang free kengkadang buat2 dah bayar isk kejamnya aku pada makcik itew. Tapi takper......kanda kicap.......dinda kempunan ais cream batang yang kaler merah and yang perasa milo yer and perasa asam boi....Sila la baca blog dinda ini ataupun malam karang dinda buat2 bukak blog ni and kanda tolonglah buat2 terview yerk....Mekacihhhhhhh...................:)

lap u to the max
Me Naughty..me Netty

2 comments:

Anonymous said...

Alahai ween,kita yang tak berisi pun terasa nak makan.Lama dah tak makan ais krim tu..masa kecik2 selalu la..nak best lagi kalau ada perisa kacang merah..uish!!Kecur air liur ni

Mus Dahlan said...

muahaha.. extend ler jawabnya kat netti oiii.. selamat menambah rakyat jelata


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno