Tuesday, June 9, 2009

Pembikinan layout baru :))

Kembali kerja after almost 1 weeks suffer from morning,afternoon,evening sickneses. Haaahaha. Ini pun mabuk laut gak nih and takut sangat nak makan tapi kena makan gak...kang baby aka mama baby lapar eheh! So girls....hari nie saya nak buat layout blog yang baru menjurus kepada ibu2 punya blog heheh (blog kek akan ditutup sementara dan hanya akan dibuka semula after mabuk2 saya dah gone with the wind nanti eh) sekali lagi saya memohon ampunnnnnn ya amat sangat kepada sesiapa yang kol saya minta saya buat kan emergency kek (Oh! saya memang pakar dalam membuat 'emergency cake request'...hehe)
So...next time kalo ada yang view blog saya and tak nampak gambo kek harap maklum yer...ini cuma sementara...pembawakan budakkkkkk.....meh dengar saya cerita pasal preggy story pulak nanti eh!
Oh!! suami saya telah mewarning saya agar menggunakan bahasa yang agak halus/berlapik/indah2 sahaja di dalam blog saya yakni tidak ada langsung bahasa yang kotor atau tidak elok untuk dibaca (dia takut anak ngikut kottttttt) :(

Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno