Thursday, September 3, 2009

Sampul RAya


contoh sampul yang diambil dari mamatouch. hehe...saya kidnapp gambar yerrrr puan rumah.

Peeeopppsss haloooo...

Saya kepingin untuk mencipta sendiri sampul raya saya (angan-angan tak hingat)...........
walaupun saya tahu....sampul raya jika diberi kepada bebudak...akan tetap dibuang atau dicampak depan mata kita, since bebudak nih cuma nak duit raya.....tapi entah la. Saya tengah bersemangat waja untuk mencipta sampul duit raya khas edisi saya sendiri ehehehe.......sampul raya cantik tapi isi kat dalam totap RM1.00 yer budak-budak. eheeh kecuali budak2 tertentu ajo heheh. Saya akan memulakan projek saya sebentar lagi, mana gunting!!!!!!

p/s:- hari ni saya buat bubur sayur....tapi termasin la plak...nasib laaaaaa........
Me Naughty..me Netty

2 comments:

mummy_ayu said...

semangat yang berkobar-kobar..baguih..tapi bebaik yer, jangan tergunting tangan plak ye..sian ko, makan bubur masin..ops tak posa ye..sakit dikecualikan..

notti netti said...

ayu-tengah boring ayuuuuuuuu


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno