Monday, August 17, 2009

CERITA KONVO LAGI......


Yeah.....guys.....saya masih di dalam mood untuk menceritakan perihal konvo suami saya yang korang sure anggap dah basi untuk diwar-warkan......sila jangan bosan-bosankan diri anda dan jangan cuba2 meng'klik ke entry yang lain hokey....(sambil buat muka seposen) kepada penerima2 ijazah or bakal menamatkan study tu...silalah tatap dan baca entry ini agar anda juga mempunyai sifat berkobar2 untuk memiliki ijazah tak pun..untuk memiliki sejambak bunga dan ditunjukkan kepada kawan2 yang tak dapat bunga...hahahahh......entry ini bertujuan untuk anda menyediakan bunga terlebih awal supaya anda tidak pulang dengan hanya membawa sijil sahaja tanpa bunga atau anak patung atau cokolat di sisi....oh! anda juga sure tidak mahu gambar konvo anada kosong tanpa bunga kan?......ahaha Aku ni mcm penjual bunga lak.....oh! angan2 itew sungguh indah.....(Netty....bangun!!! bunga itew laki hang yang punya hokey!!!!!perasan...)


dan iyeeee jambangan bunga (Rasanye sekuntum bunga jer....yang lain anak2 bunga)diatas itew bukanlah dibeli oleh saya (saya cuma gah berkata2 hahahaha)tetapi telah dihadiahkan istimewa oleh kawan lelaki hubby saya yang jelas tertera namanya 'IDHAM' (oh! mereka bukanlah pasangan kekasih....harap maklum yeeee....)mereka seperti yang telah diwar-warkan adalah sahabat se'belanja'.....sepermaian dikedai2 kopi...se'mengadu masalah'....dan se.....se...se...yang sama waktu dengannya......entahlah I pun kurang arif hal2 berkaitan lelaki ni...cheewah...


seterusnya...

Iye...bapak2 dan ibuk2...disebelah kanan sekali yang tersenyum manja itew adalah empunya blog ini yang makeup nye masih blom cair dan ditambah pula dengan bulu mata pelesu yang nyaris2 nak tertanggal disebabkan kurangnya tempekan gam! cheh! mata ku seperti tirai yang labuh....and disebelah I itew diperkenalkan julung2 kalinye...mama and papa mertua I......sila2 lah kenali mereka iye...sebab mama mertua I pandai memasak...dan I pandai memakannyee...kui..kui..kuii.....sila jangan menyampah dengan I iyeee.....since mood I terawang-awangan sekarang nih dan tak semena2 happy...ntah apa2..................THENNnnnnn.....
iyeh......gambar ini terpaksa rela di crop tang bawahnye (sib baik bloh ini I yang punya...sesuka hati jer nak crop..huhu)....eheheh hanya kerana saya rasa perut saya terlalu menuju kehadapan dan agak memberangsangkan....baju ni tak sesuai lah...malu jerk......dan ditambah lagi kaki saya yang seakan2 terkangkang..uishh buruk bebenor ghupenye....(korang toksah bayangkan lah...ngeri)

YEeeeee....sila geli gelemankan diri saya....kerana selama 2 minit ini anda akan melihat aksi2 saya yang senonoh bersama2 suami saya....well happy saya mengalahkan org yang baru konvo tau.....member kat sebelah tu lexxxxx jer....hahahaah..isteri yang over. make-up saya pun sudah mula cair dek panas matahari yang sengaja jer cari pasal ngan I........anda mungkin tak perasan yang bulu mata pelesu I sebelah kiri seakan2 menyembah ke bumi...huhu....naik tertutup mata kiri I......jika di saat itew ada gam UHU...I tak peduli...akan I tempek gak guna gam itew...(beli lagi yang murah hahaha) I nampak okey kan dalam gambar itew...I anggap bulu mata yang nak layu itew...suatu fashion semasa....laki I seperti biasa...lexxxxxxx jer....bagus2..kekal kan prestasi anda....


Oh! saya telah memakai kasut tumit 5 inci sebenarnya dan tidak dimarahi, disikui or diherdiki langsung oleh suami, mertua...juga kawan2 suami saya..hua..hua..huaaaa....(saya beranggapan dengan memakai kasut tinggi ini....mereka tidak tahu saya mengandung..huaaa..huaaa..huaaa.gelak besar cam gajah...



saya hairan ketika ini....saya rasa...saya sudah cukup gah berdiri tegap sahaja tanpa meliuk-liukkan body saya bila mengambil gambar dengan jejaka itew tetapi...apakah? mengapa seperti gediksss jer?......(iyelah...zahirnya macam kitaorang berdua jer kat patung arca belakang tu...tapi sebenonye....ramai gak manusia2 yang tengah kritikal menunggu turn nak ambil gambau kat benda alah yang ntah apa maknanye...hehehe.....takper lah....laki I yang ajak ambil gambar kat situ, dah le kaler baju sama ngan benda besi tu......takper janji I lagi lawa daripada benda tu...kan..kan...kan...







dan iye..untuk sekedua kalinya...I nampak lagi happy dari laki I...kwang..kwang..kwang......



ahah!!! sekali lagi gambar istimewa ini terpaksa di'crop' hehehe...perut I ni..macam ada waktu2 tertentu lak show off..... menonjol ke depan....huhu....nak sorok tak bleh dah.......angin ketika itew tidak menyebelahi I....huhu uols pepaham jer lah ek....


Iye.....saya lagi enterframe......disaat suami saya tengah bergelut bengang kerana no P.U.K hp dia kena block hahahahah......location bukanlah dirumah saya.....tetapi di mes pegawai polis singapore...sekian.....maaflah diatas keterlaluan happy saya....ibu ngandung memang macam tu kot....ada time2 tu tak pasal2 happy...ada time...entah leee.....
oke....tamat dah story konvo laki saya.....saya janji dah....takder lagi citer konvo dia kat entry ni...entry ni jer laaaa......hahahahahahahaaaaa................


Me Naughty..me Netty

2 comments:

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

congrates to ur hubby! :)

mummy_ayu said...

ha..baru nampak banyak gambar ko ngan tn helmi...comel...background dia...he he he!
sian imran kena tinggal ye...


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno