Tuesday, April 15, 2014

Diary Diet nottinetti Hari ke-7

ok aku skipkan diary diet aku hari ke-6. Sebab aku rasa makan macam ala kadar jer. Cheeewah.
Pagi aku pekena 2 bungkus nasi lemak 50 sen tu, so mencanak kalorinya. ahahahah sesuka hati jer. Aku taknak breakfast nasi lemak but anak-anak aku ni jenis yang nampak nasi nak nasi nampak mee nak mee. (kes pasar tani) So yang tak habis aku terpaksa habiskan. Naya. Tengahari amik nasi sebab aku rasa lama dah tak membuang and malam ayam masak kicap. Total kalori day 6 = 1,252...walaupun masih bawah paras beku, tapi bagi aku totally failure lah sebab akukan target kalori bawah 1,000 jer. Ahahahahaha.

ok, lupakan diet day 6 tersebut.
Mari kita mulakan acara menu diet day 7 pula yakni semalam.

Breakfast aku blend, pisang+yogurt+susu - kalori: 295



untuk lunch pula, aku makan ikan sambal ikan keli, tempe, peria dan telur rebus - kalori: 241


untuk dinner pula aku buat sendiri
bakar dalam aluminium foil, brocolli, bebola ikan, isi ayam dan telur sebiji - kalori: 353


So total kalori diambil semalam = 889 
eheheheh

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno