Wednesday, August 12, 2015

My Tummy Feels Yummy!!!

Assalammualaikum semua....burrbbb....see...see...
baru bagi salam dah burb tahap ulaw sawer bunting haaa

Apa-apa I is very the syukur alhamdulillah aminnn sebab
dalam kita masih menyambut Hari Rayo yang mulia ini
makanan amaaaaaaaaat mewah hai!

Toleh kiri orang jemput makan, toleh kanan makan toleh depan makan toleh belakang pon maaaaakannnnnn.
Pendek kata murah rezeki dengan makanan jer la.
Duit pun tak keluar merapu sangat nak beli itu ini begitu begini.
Tika dan saat ini pun aku dapat wassap dari member ofis yang paksa ajak makan open ofis.
Wah! ayat paksa tu tak menahan wei.

Menu pula bukan calang-calang menu ya....ok fine kita kita tolak tepi ketupat lemang rendang tu semua.
Menu tu kalau takde memang tak anggap hari raya lah.
Tapi tadi aku memang berkenan betul menu yang salah satu sub seksyen ofis aku hidangkan.
Memang muka tak tau malu aku datang makan 2 kali ooooo...kalau tiga kali datang confirm aku transfer terus seksyen tu....choiiiii!!!!!

Menu simple jer...sedap kat tekak aku tapi kat tekak korang tak tau la pulaks....

Menu dia is - Sup kaki ayam-
hahaha terkedu tak?.....kedu????
hahahah memang aku ni spesis survivor tu haaa..
dalam banyak-banyak makanan kaki ayam yang aku hadap sangat.
ahhhhh tak kiralah janji sodap....I is okey jer

orait lah......aku out dulu....
so aku belanja satu gambar aku minum green tea....bujet tak makan banyak tapi lengan serupa ulaw sawa batik lukis.

awwww...tata....

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno