Tuesday, November 25, 2014

WIWT.......Baju Kurung dan Rempeyek Royale



What I Wore Today.....Baju kurung 

Kain baju kurung ni aku beli dah lama dah cuma baru berkesempatan hantar tailor. Siapnya cepat jer.
Beli 2 tahun lepas kalau tak silap di Kota Bharu. boleh tahan harga batik crepe ni. Fikir la juga 15 kali before beli ahahahahah.

Anyway nak ucap terima kasih kepada Kamarul and Ain (sorry baru kenal) untuk Rempeyek Royale yang sedap ni. Ain bagi aku rempeyek ni kat opis. Buat susah-susah jer bagi barang free ahahaha. Bila try makan amboiiiii sedap. Tak tipu and bukan bodek eh......tak keras kekung macam rempeyek yang aku pernah makan. Dah habis dah pun budak opis aku kerjakan. Nanti boleh pula aku order ya....eheheh


ok dah...adios!!!

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno