Friday, December 27, 2013

Aktiviti Jalan-Jalan Cari Makan Kembali Semula With Mummy Ayu

 
Halooooo.
Hari ni kami berdua lepak di Sushi King, MidValley
kekdahnya aku lapar sangat and Ayu pula kenyang sangat
and aku nak makan cepat. Si Ayu xkisah. Dia tak makan pun takpe sebab dia dah kenyang.
Melihat daripada situasi dalam Raja Sushi ni memang amat tegang dengan pelanggan yang ramai...
so aku pasrah.

Sebabkan pasrah, kita orang dapat tempat duduk bahagian dapur. ehhehe
alaa berdepan dengan tempat mamat-mamat (actor jepun) ni potong sushi.
tapi still sebelah dapur.

kitaorag makan ni jer? percaya tak?
ahahahah
ok aku memang tak terror tipu.
aku makan LIMA!!! pinggan  kecik sushi while Ayu makan sepinggan jerk.
kiranya tak sampai setengah jam la kot kitaorang makan..
pantas bukan???
 
'
'
'
'
then kitaorang jalan-jalan sikit, minum-minum sikit.....
gelak-gelak sikit
gossip-gossip sikit
sampai kitaorang kenyang.
(cam tak kena je ayat tu kan?)
'
'
'akhir kata, terimalah gambar dari kami'
dan oh! mamat gebu kat belakang kami tu agak teruja nampaknya..
sekian

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno