Thursday, December 26, 2013

Macam Mana La Pula Blog Lucah Ada Dalam Blog List Aku Ni!!!!!

Haaa...panjangkan tajuk entry aku tu kan

kesahnya,
Malam tadi aku log in blog aku......and bacalah blog-blog member yang lain,
bila aku scroll down ke bawah....tetiba....
eh!...eh!...eh! seyes tak tipu, memang aku eh! banyak kali lah.

mana taknya...berderet haaaa entry blog minah tak berbaju dalam entry blog list aku ni ha.
the problem is, aku tak ingat pulak aku accept manusia gaban ni dalam friendlist aku.
Ya! kamon laaa..aku pompuan kan takkan la aku nak tengok pompuan bogel kan...aku tengok diri aku pun dah cukup puas.....lainlah aku ni lelaki....
ni gambar kat bawah ni aku print screen yang elok-elok jer gambar...yang agak keterlaluan tu memang computer aku dah block awal-awal.



aku try tengok blog ni...
hmmm blog seberang rupanya..
waduh kok.....ngapain kamu...
mau rating tinggi ya pak???!

semalam jugak aku buang masa dalam 2 jam kot, dok godek cara-cara nak delete blog list dari blog aku ni
tapi tak jumpa pulak...(kes template blogspot baru) ...bila jumpa...nama empunya blog yang otak biru ni pulak aku tak jumpa...
ahhh tension!!!!!!
bayangkanlah penuh jer entry blog biru ni dalam reading list aku haaa....
nyampah betul!!!!

so does anyone face the same problem like I do???
H.E.L.P

Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno