Wednesday, March 18, 2009

Busy !!

Choc Cupcakes RM 38.00

I've been very busy lately. Yes my dearly frenz (so many people asking....how i manage my schedule? ye la with work, class and baking) Yeah, now I realize .....hmm I can manage those thing huh?....working is a must, classes?? I yang carik pasal sendiri nak majukan diri and for the baking....something that I luv most to do. Well seems no prob for me at all (but my hub use to say this - sejak u buat kek ni, rumah tak terjaga, bersepah! alamak.....dia dah hint pulak. Hmm...last time ada maid senang sikit ada tukang cuci pinggan, tray, barang dapur, etc. But bila dah tak ambil ni kena lah buat sensorang. My hub pun kalau nak balik ke Malaysia suka bikin surprise. (last2 dia yang surprise tengok rumah tonggang langgang). I try tu change ye dear, hehehehe. Hmm trying to keep up with everything is tough la:(
Owwh! Owwhh! saw the cuppies? How do u think? CHOKHOLAT Basah with ganache n topping again choc hiris2 kecil n cucuk fondant (uols paham ker?) Takpe uols tengok jer gambar eh. Bake it just for my cute lil classmate (Ina). Huhuhu..........

Psst!! atas permintaan, I tunjukkan harga sekali okey? :)

Me Naughty..me Netty...me busy

3 comments:

mummy_ayu said...

net not..comelnye....kotak pun cantik...tak sabar nak order lagi...

Aida Narina said...

Wahh tempting sungguh cupcakes itu. Nak order satu hantar to UK ;ppp

notti netti said...

mummu ayu - nak?...kena tunggu giliran heheheheh. ( nak kotak jer ker or nak kek? ;)

Aida - i hantar gambar jer bleh la....huhuhu


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno