Wednesday, March 18, 2009

Birthday Cake 4 Birthday Boy

Hey Peeeps!!!!
Look at the picas!!!!
It's a surprise birthday cake. (I think so....still surprise or dah kantoi surprise)...hahah It's chocolate cake coverate with icing n choc ganache oh! and marshmallow fondant tooo....I reduce the icing sugar. Don't worry.
This cake I bake for LIZA (nak bagi tunang tersayang). Berat juga kek nih...sib baik kotak keras, kalau kotak ringan hmm hancur ler sebelum sampai ke tangan tuan nya. Thanx 4 ordering and jangan segan untuk order lagi heheheh....thannxxx a million!!!

Choc Cake - RM 50.00

Me Naughty..me Netty

2 comments:

Anonymous said...

Nice cake ween..when my time will come??huhuhu can't wait to taste your choc ganache cake.. ;p nanti ada suitable time,kita make reorder yeah..

mummy_ayu said...

wow...cantiknye net not...aku tak sabo nak tempah gak....tapi tunggu ko slow down cikit...sian gak...


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno