Thursday, July 17, 2014

What I Wore Today........Macam-macam hal

Assalammualaikum, salam Ramadhan dan selamat pagi.
Pagi-pagi ni merah lagi biji mata sebab tertengok kisah anak yatim kat TV3. Malas tau nak berdrama pepagi ni kat opis. (Hari ni emosi aku tak menentu)

Pagi ni rasa macam banyak betul halnya.
-Air Cond kat ofis ni tak berfungsi,
-Line internet ofis ada manusia yang belajar tinggi dah godam so memang slow la. Aku nak buka news online pun kena pakai handphone. 
-Kereta calar balar, haish aku memang ada masalah la dengan orang yg park sebelah aku kat ofis ni. Aku dah parking cantik x lebih x kurang tapi kereta sebelah aku ni suka park hampir dengan line parking aku. Which is aku terfikir, macam mana dia keluar? Melalui pintu satu lagi atau hmmm kalau fikir logik memang sempit dia nak buka pintu and for sure akan kena kereta aku. Haish. Sudahnya memang calar balar kereta aku. Sesuka hati jer parking. Adjust la kasi betul sikit. Haish sabarrrrrrr.
-1st time aku rasa PMS. Kurang minum air kot?

WIWT.......korang percaya tak kalau aku cakap maxi ni kepunyaan mak aku dulu-dulu. Cuma aku tambahkan ribbon jer kat pinggang. Eheheheh.

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno