Monday, January 13, 2014

Air dan Fakta Mengenainya


Wah! statement, see betapa hebatnya air dalam kehidupan kitakan. 
bukan sahaja dapat membantu surprise liver kita bahkan mampu menyeprisekan orang yang sedang tidur. Simbahkan saja sebaldi air ketika mereka sedang enak diulit mimpi. Penggunaan air longkang/kumbahan adalah tidak digalakkan melainkan kamu berdepan situasi di mana suami kamu sedang tidur lena bersama perempuan lain. Oh! apakah?!
Dengan simbahan tersebut, nescaya si kena simbah akan bangun persis pocong. Oh! jangan lupa kepada si penyimbah, sila prepare apa-apa yang patut, selalunya mereka yang disimbah air ini otak agak sedikit tak center....faham-fahamlah kenapa.....dan mereka akan tuju pada muka dan baldi pertama mereka lihat.

Mari kita baca fakta tentang air :-

- Tanpa air, bumi akan kelihatan seperti bulan. (botaaaakkkk je)
- Semua benda hidup memerlukan air untuk meneruskan kehidupan. (begitu juga dengan pasangan kekasih yang sudah putus, kamu juga perlu teruskan kehidupan. Rata-rata yang mati bunuh diri adalah dari kalangan mereka yang kurang minum air) sesuka hati aku jer buat statement cenggini.
- Orang ramai boleh hidup beberapa minggu tanpa makanan, tetapi hanya beberapa hari tanpa air. (kau sanggup tak mandi beberapa hari?.....I cannot you...no water at paip? I rather mandi air mineral youuuuu)
- Uols digalakkan minum enam hingga lapan gelas air setiap hari! (haaa ya betul....kamu juga wajib kencing lebih daripada itu)
- Air membentuk 83% daripada darah kita, 70% daripada otak kita, dan 90% daripada paru-paru kita. Secara keseluruhannya, badan kita adalah 70% air. (kamu dengan air kolam tak ada bezanyapun ahahahah)
- Tomato adalah kira-kira 95% air. Epal, nanas, dan telinga jagung masing-masing 80% air. (I tak tau mana I dapat fakta ni hihihi)

apa-apapun, marilah kita minum air untuk bestkan body kita dan untuk memudahkan kita kentut. Sekian.

I lupa bawa tumbler I, so it's good drink cenggini.
banyak sikit air masuk...muahahahaha


cak!

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno