Wednesday, June 15, 2011

Apa nak buat tak nak kasi mengantuk....?

Oh! jangan salah faham, saya tak kasi tips..
tapi saya mintak tips...

saya sangat mengantuk ketika ini,
big bos ada dua tiga langkah jer dari saya.....sedang berbincang dengan officer-officeer lain,
tapi saya sangat sangap dan mata saya bila2 masa sahaja boleh terkatup.

sudah separuh optrex (ubat mata) saya titiskan di mata saya, tapi makin mengantuk
saya jugak cuba tengok cerita blue untuk bagi kembali segar
tapi mengantuk juga.
sudahnya
saya tak mampu nak buat kerja urgent
sebab mata nie sangatlah nak terkatop.

apa perlu saya buat ya?........
saya nak buat kerja urgent nie..tapi kalo patplopat kali menguap...adehhhhhhhhh...tak jalan kerja nie haa..
perlukah saya tidur barangf 10 min?......saya risau bukan 10min saya ambil...tapi 2 jam nanti saya kasi tidur diri saya.......

psst- nie kes malam tadi lah, si starbuck latte boleh pulak tercelik bijik mata pukul 3.30am. Adehhhhhh....

(hari nie bebudak balik semula ke kg...sedey pulak)
Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno