Friday, April 17, 2009

Cupcake buat HUBBY tersayang

Salam.....oh oh....not my hubby yer....pompuan...
This cuppies made for OYAT's hubby which I forgot his name. Sebab tu la tak ada nama hubby atas cupcake tu...hehehe( my mistake!) but then Oyat tak kisah......she luv it.
At 1st she ordered 1/2 choc cake but then she change it by ordering only 4 cuppies....( I faham since ur hubby tak gemor makan cake kan....:) I buat yang simple jer....just drwa gambar hadiah n touch sana sini.


Oh! this is a choc Oreo cupcake with ganache topping. I'm olso bring the 'lebihan; cuppies to office. So boleh jamu my office mate yang sukkkeeeee sangat mintak cupcake free...ehehhehe hey...rezeki korang la......


And this is the box.....supposed for hubby kan? kenapa laaaa my lil bro buat kaler pink?.....ah! tak kisah ler...janji Oyat suke...) Tinkiu oyaaatttt....(Sian oyat morning sickness)


Me Naughty..me Netty

1 comment:

mummy_ayu said...

comel..ko pandai gak bab melukis-lukis nie kan.. tapi yang penting sedap!


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno